The big bang.

Då sitter jag hemma i soffan, krasslig som sjutton med papperstussar i näsan för att den rinner så hemskt! Den här förkylningen slog på rejält, och fort gick det! Kan knappt andas för att näsan är så tät, jag ser hemskt suddigt, känns som om jag har olja i ögonen och jag är så tung i huvudet. Kroppen ska vi inte tala om.. Gör ont överallt och jag har ingen kraft eller energi alls.. 

Ringde till kicks imorse för att fråga om jag verkligen skulle komma när jag mår så dåligt med tanke på kunderna osv, men jag fick inget svar. Så jag åkte dit men blev hemskickad efter en timme för att vila ut och försöka bli frisk. 

Har plockat iordning lite här hemma, det jag orkade.. Har även suttit och märkt och tvättat mina make up penslar så att dom är fräscha igen! Nu väntar jag på kära familjen som ska komma och även syrrans goa pojke! Imorgon är det dags för jobb på Cibes invigningen, jag och några klasskompisar ska göra ansiktsmålningar på barn, fy sjutton så kul! Så jag hoppas verkligen att förkylningen är bättre tills imorgon,, annars får jag kanske inte ens vara med.. 

Nu ska jag fortsätta söka efter vad ftalater och parabener är och vad dom gör,, har en uppsats som ska vara klar på måndag om just de ämnena. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0