Once upon a time you were a child but that was yesterday

Sitter nu och ska snart bege mig iväg till heartbreak för att käka lunch och sedan dra en sväng till skolan. Förkylningen håller i än och nu börjar hostan , den som brukar sitta kvar längst..! 

Helgen var kung, trots förkylningen. Var och kollade på Ace of Dc, och mina knän är totalt mosade, ungefär som efter Björn Rosenström! Jag och Jenny är alltid dom som står längst fram och rockar, vilket leder till mosade knän tyvärr.. Rösten var väl inte så pigg heller när vi kom ut från Harrys, men det är väl så det ska vara?! 


Nu är det nära tills jag är helt och hållet självständigt,, 2 dagar kvar..! Så galet taggad!! 

Nu ska jag bege mig till skolan, hörs och syns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0