Kanske ska dra igång bloggandet igen?

Som rubriken lyder så funderar jag på att börja blogga smått igen, blir absolut inte varje dag, men kanske några gånger i veckan iallafall! 

Här är allt bara bra, börjar dock bli sjuk. Jag hoppades och trodde verkligen att jag skulle klara mig denhär gången, jag är trots allt inte sjuk så ofta. Dock brukar det istället slå till som sjutton när jag väl blir sjuk. Men jag håller tummarna för att det inte blir så allvarligt att jag behöver vara hemma från praktik och skola. 

På tal om praktik så har jag praktikplats på kicks, har varit där nu sen i måndags och jag stormtrivs! Riktigt roligt! Framöver kommer det bli att jag är där varje fredag året ut och förhoppningsvis längre. Så roligt att äntligen få "komma in" i arbetslivet lite grann iallafall! Dock märks det när man väl kommer ut vilken skillnad det är på jobb och skola, det visste jag ju innan också eftersom jag har jobbat heltid tidigare,, men det blir så tydligt när man kombinerar det. Man är så otroligt mycket tröttare och mer "belåten" när man kommer hem från jobbet. Men självklart är det också en vanesak! 

Jag har nu ikväll plockat ordning lite i lägenheten.. Disken var egentligen syrrans tur att göra, det var ett helt gaaaaalet berg. Men jag blev så less på att det såg så svinigt ut så jag tog hand om hälften, nu ser det ut som ett fräscht kök igen och inte en soptipp! Skurade även badrummet, denna jäkla färgbomb som jag använder sätter sig som sjutton på badkaret så det ser så äckligt ut efter bara någon dusch! 

Imorgon kommer min älskade familj och hälsar på, och lillebror blir kvar över natten! Om 6 ynka dagar är det äntligen min tur att bli bolagsmyndig och om 11 dagar är det dags för bläck igen! Så jääkla skönt! 

Nu tänkte jag snart hoppa i ett varmt bad och sedan lägga mig framför en film tror jag! Imorgon är det praktik som gäller igen. 

Hoppas mina kära läsare fortfarande är mig trogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0