You're pain is the same, and i forgive you.

Jaha ja, har nu varit med om min första krock då jag varit föraren.. Körde rakt in i en bils bakdel igår,, jag mår bra, jag blev bara förbannat chockad, men bilen mår sämre. Var påväg hem till mamma och pappa när bilen framför tvärnitade (tror jag,, har knappt minne från sekundrarna då det hände), och det gick inte att bromsa, så ja,, Det blev som det blev, kan hända den bästa! Som tur är blev det inte sååå allvarliga skador, lyktorna, kofångaren och grillen måste bytas, men såfort lyktorna är bytt kan jag använda bilen igen! Skulle inte bli så farligt dyrt heller, skönt! Jag saknar dig pärlan, vi ses snart!

Hade världens mysigaste kväll igår, tänker inte gå in på det men fyfan va gott med grillat säger jag bara! 

Har nu en ledig vecka då vi egentligen skulle haft praktik men eftersom lärarna klantade till det och var ute för sent så fick vi hemuppgifter istället, fan också!

Ska nu sätta mig med dendär förbannade hemuppgiften och sen ner på gymmet en sväng tänkte jag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0