You got to treat yourself like number one

Precis kommit upp ur ett skönt bad , blir dock ännu ett lite senare eftersom jag ska färga håret ikväll. Denhär gången blir det rött med svart underhår! Har en liten "ta hand om mig själv kväll", det enda jag inte gjort ännu för att ta hand om mig själv är att äta.. viktigast av dom alla. Idag lyckades vi komma till skolan ännu tidigare än igår! Var faktiskt bara 5 - 10 minuter sen idag! Det måste vi fira, hihi! 

Var make up i skolan idag igen och har nu äntligen tagit igen en praktisk uppgift som legat över mig ett tag nu, en lockskugga med kontrastfärg mot kundens öga. Gick helt okej! 

Funderar nu på vad jag ska äta och kollar samtidigt på glasblåsning på tv, helt sjukt ! Fan va jag vill testa! 

Ne nu ska jag fixa något att äta och sedan borsta ur håret! Kommer ju såklart bild såfort mitt hår är färdigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0