Nu jävlar i helvete är jag på g!

Har nu äntligen tagit tummen ur arslet och skaffat mig ett gymkort! Hejdå smärta, svaga muskler och dålig kondition! Funderar nu på att slänga mig in i duschen och pallra mig ner på stan för att få lite färg på min vinterbleka hy! Ikväll blir det formodligen att köra första träningspasset på jag vet inte hur många år.. Senast jag tränade frivilligt var när jag gick i 6;an och spelade fotboll! Grym var jag! Dock var jag tvungen att lägga av för mina knän som då började strula.. 

Läkaren säger ju att träning kommer göra min smärta mildare, ja det hoppas jag fan i mig att det gör för nu har jag bundit upp mig i ett år! Håruppsättning i skolan idag och jag blir liiiika frustrerad varenda gång, usch för hår! Vilken tur att jag bara är nybörjare.. Nu känner jag hur magen vrider sig för att jag är så hungrig så mat nästa, sen dusch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0