Många tror att HIV inte finns längre,, men det gör det!

Kom inte riktigt i tid till skolan imorse,, försov mig.. men jag åkte iallafall dit! 

Har nu på kvällen suttit och gjort naglar på kära faster. Åkte sedan iväg och köpte mat som jag och jenny vräkte i oss, nu sitter vi och mår som vi förtjänar,, Liggandes nästan i fosterställning för att vi har sån magont.. Illa! 

Var på möte med skol sköterskan/kuratorn idag.. Sån där årlig kontroll för att se att man mår bra.. Ja jag mådde väl bra! Fick sedan klart för mig att det är viktigt med kondom så man inte får HIV, det är vanligare än man tror förstår ni. Många tror att det har försvunnit, men det har det inte! Ya, I know! 

Blev även snack om bröst och självklart fick man gråten i halsen, tror jag tittade på ALLT i hennes rum inom loppet av 2 minuter.. 

Har även köpt en till röd färg nu som ska vara mer intensiv som jag ska lägga i såfort jag får tillfälle i akt.. Min hårbotten är dock SKIT just nu, psoriasis plus TRE omgångar hårfärg. Inte okej.. 

Orkar fan inte skriva mer nu, ska lägga mig och slappa lite tänkte jag, snart sängen hoppas jag, dötrött som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0