Längtan efter ett barn dödar mig

Min längtan efter barn plågar mig så otroligt mycket. Jag ser hur mina jämn gamla kompisar får barn och ska få barn. Jag ser kompisar som är yngre än mig vänta barn.. Det gör så ont i mig att se en bebismage, en ultraljudsbild eller ett barn över huvudtaget. Det gör så ont att det inte är jag som får uppleva känslan av att ha en bebis i magen, det första ultraljudet eller att få hålla om och älska MITT barn. 

Varje gång jag ser en bebismage hugger det till i mig, varje gång ni skriver beräknad födsel eller att ni väntar.. Faaaan! Jag vill inte.. Jag kan inte glädjas åt att mina vänner väntar barn, för det gör så ont i mig och jag tänker bara på hur lång tid det är kvar för mig.. Ja det kanske är egoistiskt, men då får det vara det. För jag kan inte ljuga om det.


Jag vet att ni tänker att jag är ung, att jag har lång tid kvar. Men för mig känns det inte så. Jag vill vara ung mamma, och nu känner jag mig för gammal. Jag har velat haft barn så otroligt länge, och enda anledningen till att jag inte har det är för att jag vill att mitt barn ska växa upp med en bra fadersfigur, som helst finns i min närhet, då man kan vara en familj. Det är den enda jävla anledningen till att jag inte har barn, jag har många gånger funderat på att "fuska" och "råka" bli med barn. Men det är inte bara jag som ska ha det bra, ska jag ha barn så ska den få de bästa möjliga, och en pappa som finns med mig.. VART FAN ÄR DU? Åhhhh jag orkar fan inte.. Blir så jävla ledsen..




Kommentarer
Postat av: Mr big

De kommer ska du se :) hitta en man som du kan tänka dig leva med först så ska du se att de kommer små bäbisar:)

2012-03-27 @ 14:04:24
Postat av: Emelie till Mr. Big

Det var precis det jag skrev i inlägget... JAG VET att det kommer, men det har ändå ingen betydelse, det gör lika jävla ont för det.

2012-03-27 @ 14:05:54
Postat av: Mr big

Ja jag vet men de jag mennar är att de är bättre att vänta och hitta den rätte istället för skaffa barn med någon random

2012-03-27 @ 17:37:03
Postat av: Emelie till Mr. big

Ja det var precis det jag skrev? Jag är inte korkad.

2012-03-27 @ 18:50:14
Postat av: mr big

jag försöker bara låta klok:D

2012-03-27 @ 20:04:14
Postat av: Emelie till Mr. Big

Ah bara det att alla "dina" kloka ord redan står i mitt inlägg.

2012-03-27 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0