Jag kan inte de sista två verserna..

Igår blev det vågen när jag och Jenny kom till skolan, vi var där 5 minuter INNAN första lektionen börjar, storslaget! Det firades på kvällen med lite spelning , förfest och krog. 

Fick skjuts av pappa till österfärnebo, av alla jävla ställen, där vi skulle vara med och rösta vidare Gin N Juice på en tävning dom var med i. Dom hade till och med förband, ujuj! 

Första bandet var absolut inte "stå på scen material" och det var väl inte de andra bandet heller. Andra killen som spelade var ensam med akustisk gitarr,.. Mitt i en låt slutar han spela och säger " Oj, där kom jag av mig lite.." och fortsätter spela, en kortkort stund därefter slutar han spela igen och säger "Jag avslutar där eftersom jag inte kan de sista två verserna! ". Hallå...? Vad ska du upp på scen och göra din stackare.. Efter dessa två band kom äntligen våra favoriter, Gin N Juice, upp på scen! Och oh my goood va bra dom är! 

Fick sedan hämtning igen och åkte in mot gävle för förfest hos en i bandet, dock fick jag och jenny förfesta utanför kronofogden, skatteverket, försäkringskassan och socialen i sisådär 1,5 timme. Stog och sjöng, dansade och levde faan rent ut sagt, love it! 

Sedan hamnade vi hemma hos denne kille och satt där och lyssnade medans de från bandet som var med spelade och sjöng, underbart! Blev sedan en promenad till Harrys för att se på våra vänner som var modell för hårstylister, dock blev det problem med vakten så vi missade allt. Vakten trodde inte på min kompis att det var hennes körkort och sedan började han tvivla på mig också,, men ja, det var våra körkort.. Gjorde även störtsa tabben i mitt liv.. Tänker dock inte ta upp det här, de som känner mig får fråga! 

Hade iallafall hemskt trevligt och ikväll är vi på't igen! Hoppas på en lika trevlig kväll! Här kommer en bild på håret också, dock absolut inte som i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0