Jag får gå ut på en onsdag för jag är singel!

Okej, gårdagen.. Ja.. Vad säger man.. 

Gin N Juice spelade på CC puben och vi var självklart där, fick även deras skriva, grymt! Stog där och rockade loss, föll för dom gjorde jag också, pinsamt! Det var iallafall en bra kväll! Och jag var överlycklig påvägen dit för jag kom på att jag är singel, jag får göra vad fan jag vill, för jag är singel! Jag får gå ut på en onsdag, för jag är singel. Jag får dricka alkohol på en onsdag för jag är singel, jag får se och röra vem fan jag vill FÖR JAG ÄR SINGEL!
Fyfan va sköööönt! 

Igår fick vi göra valet för inriktning i skolan, jag och jenny har tryckt på som fan att man borde få utbilda sig till både make up artist och nagelterapeut. Och nu har dom genomfört det i Gävle som test tack vare oss! Så jävla roligt! 

I sommar är det Peace and love som gäller, fick mail om att jag och Jenny blivit antagna som funktionärer på p&l, sjuuukt roligt!! Längtar!

Nu ska jag lägga mig och försöka bli av med huvudvärken som snart spränger sönder mitt huvud..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0