Feel my heat takin' you higher, burn with me, heaven's on fire

Sitter såhär på kvällskvisten och gör iordning naglarna mina till det ljuva ljudet av bandet kiss, funderar på om jag ska köra hela proceduren med gelé eller om jag bara ska tippa och måla.. Har idag lagt i ännu en hårfärg för att få det röda mer intensivt och jag tror jag lyckades, är dock FORTFARANDE för mörk röd! Blev ingen skola idag då jag hade sån förbannad huvudvärk imorse när jag vaknade.. 

Imorgon kommer jag och Jenny pallra oss mot österfärnebo för att hejja på Gin N Juice, fint de! Efter det blir det utgång om jag fattat det rätt, men vi får se vad som händer! Min älskade far är chaufför iallafall ♥ Vilken tur att jag har varit det åt honom ett par gånger så jag har några gånger till godo! 

Ska nu fortsätta med naglarna och sedan pallra mig ut till tvätten. Har dock fint sällskap på facebook medans jag gör naglarna, underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0