Du är mitt samvete, och vi är inte polare med varandra.

Idag är det en jobbig dag,, Känner mig nere, sliten, trött, deppig.. Fick också en skriftlig varning av mentorn på skolan.. Är jag inte där heltid nu blir jag av med studiebidraget.. 46,1 % frånvaro på 9 veckor. Jag vill gå till skolan, men jag har för dålig självdiciplin för att göra det.  Sängen är så härligt varm och skön just på morgonen, varför då? Värdelöst. Och varför är det så svårt att komma i sängen på kvällen när man vet mycket väl att det är så skönt att sova? Varför går man inte och lägger sig klockan 8 på kvällen för att kunna sova längre? Jag är rädd för att gå att lägga mig, men jag vet inte varför. Och när jag väl vaknar, så vill jag absolut inte kliva upp. Va är det för fel på mig? 

Jag vet hur fel jag gör, men jag har inte styrkan till att ta tag i det, tror jag. Jag vet inte alls hur alls ligger till..? 

Det börjar bli riktigt jobbigt att inte bo själv, ha något eget.. Det tar på mina krafter så otroligt mycket.. Och det hjälper inte att flytta hem.. Faaaan.
Vill ha ett jävla motorcykel körkort också, vilket jag kommer skaffa så fort som möjligt.. Jag ska nu sjunka ner i soffan, KANSKE ta mig ner på gymmet senare,, men ja, det återstår att se.. Skit dag, men det får man ha ibland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0