And guess what? Im having more fun!

Jag mår så jääävla bra! Trotts alla omständigheter så känner jag mig så lättad att jag vill skrika av glädje! Jag får göra vad jag vill, prata med vem jag vill, titta på vem jag vill, säga vad jag vill. Jag får göra precis vad jag vill!!! 

Jag har nog aldrig varit så glad över att kliva ur ett förhållande, jag har nog aldrig varit fri så fort. Jag är glad att det gick över gränsen så jag slapp alla känslor om att jag saknar något, älskar något jag inte har. 

Jag kommer aldrig förneka att vi hade bra stunder , för det tycker jag att vi hade även om han säger att han ångrar allt. Jag tycker vi hade fina stunder och tycker bara det är omoget att säga att man ångrar allt bara för att man inte kan fortsätta vara vänner, så nej jag tänker inte ljuga! Vi hade det bra, och jag mådde bra med honom när vi hade det bra. Men nu är jag glad att komma över honom, gå vidare och släppa detta, åhhh underbart! 

Tack för alla fina stunder, och tack för den tiden du gjorde mitt liv bra! Men jag vill också tacka för att du hjälpte mig att släppa dig så fort och för att du hjälpte mig att ta mig upp på en högre topp än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0