Jag glömde min morfar i taxin igår.

Ja då har ännu en underbar helg gått, denna bättre än många andra. Fullt ös men på ett positivt sätt! Fredags kvällen spenderades i kvarterslokalen med klasskamrater, jag och Jenny drog sedan vidare till Slick för att kika på Bonafide, riktigt jävla bra band måste jag säga! Fick sångarens autograf på armen , och jag fick skriva min på honom! Haha fint de! Igår var det dildoparty här hemma, riktigt roligt faktiskt! Lite annorlunda också, men gör gärna om det! 

Blev sedan en vända till interpool, trevligt! Imorgon är det skola än en gång, roligt att äntligen vara tillbaka! 

Ni får mina dagar i bilder här istället! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0